+7 7132 00 00 00

Ашық сабақ 5 “а” класс

Бекітемін:                                        Ажибаева Г.У.

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

 Біздің өміріміздегі алгоритмдер.

Мектеп: №57 ЖББОМ
Күні: 30.01.2019 жыл Мұғалімнің аты-жөні:  Агисова А.Т.
Сынып: 5 «а» Қатысқандар:     Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Лабиринттен шығуды табу.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) 5.3.2.2 алгоритмді сөз түрінде ұсыну 
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар:  лабиринттен шығу алгоритмін сөз түрінде ұсынады.

Басым бөлігі: Лабиринттін кез келген нүктесінен шығу алгоритмін  құрастыра біледі.

Кейбір оқушылар: Scratch бағдарламалау ортасында лабиринттен  шығу алгоритмін қолданады.

Бағалау критерийі ·Лаберинттен шығу  алгоритммін  сөз  түрінде ұсына  біледі /тапсырмалар арқылы/

·Лабериттің кез келген нүктесінен шығу  алгоритммін «Алға жүру»,«Солға бұрылу»/«Оңға бұрылу» командаларын қолдану  арқылы құрады./оқулықтағы тапсырмалар арқылы/

·Scratch  бағдарламалау  ортасында лабиринттен шығу алгоритмін сөз түрінде құрастырады. /тапсырма № 3 арқылы/

Тілдік мақсаттар

 

Алгоритм

Сөз түрінде ұсыну

Тізбекті алгоритм

команда

Осы сөз тіркестерін сөйлемде қолдана алады.

Құндылықтарға  баулу Тез шешім қабылдауға баулу, нақтылықты дарыту
Пәнаралық байланыс Бейнелеу, физика, математика.
Алдыңғы білім

 

Лабиринт, лабиринт түрлері туралы  түсінік
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Ресурстар
Сабақтың басы(13мин)

Алдыңғы білімді жинақтау

1. Психологиялық дайындық

“Сәлем, бұл – менмін!”Өзін-өзі таныстыру дағдысын дамыту, тілдесу үшін жағымды байланыс орнату.

Өзі туралы айту, өзінің қайталанбас дара тұлға екендігін, тренингке қатысушылармен бірге жұмыс жасап, тілдесуге дайын екендігін көрсетеді.

Кеспе қағаздар арқылы 2 топқа бөлемін.

1 топ – Лабиринт

2 топ – Виртуалды лабиринт

 «Конверт» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау. Әр топқа ішінде анықтамалары бар конверт беріледі. Сол анықтама берілген терминді стикерге жазып, конверт сыртына жапсырады. Оны топтың бір мүшесі қорғайды.

  1. Алгортимнің жазылу формасы? деп алгоритмді түрлі әдіспен ұсынуды айтады.
  2. Алгоритм орындаушысы дегеніміз не? Алгоритмді жүзеге асырушы.
  3. Басқару дегеніміз басқа нысанды басқаруға бағытталған үдеріс.
  4. Формальды орындаушы бір команданы бір қалыпты, өзгеріссіз орындайды. Формальды емес орындаушы бір команданы тірлі әдіспен орындайды.

Жаңа тақырыпты ашу мақсатында “Бейне жазба” ұсыну арқылы ашылады.

«Три кота лабиринта»

Оқулық. Слайд.

Карточка.

Видео.

Сабақтың ортасы(28мин) І.Мәтінмен жұмыс

1-топ

Сабақ мазмұнын оқушылар топ болып бірігіп  өздері  «Ассосация» әдәсі бойынша қорғайды.

2-топ

Сабақ мазмұнын оқушылар топ болып бірігіп  өздері  «Венн диаграмма» әдісі бойынша қорғайды.

Қорғауды «Үш шапалақ» арқылы бағалау.

ІІ.Топтық жұмыс

ІII.Жеке жұмыс. Оқулықтағы мысалдармен, лабиринттермен жұмыс.

Оқулықтағы лабиринттерді пайдаланып лабиринттен шығу жолын тап және оны командалар арқылы  жаз.

IV.Тәжірибелік жұмыс. Лего конструкторынан лабининт құрастыру.

 

Оқулық, кеспе қағаз, постер, слайд.

Лего

Сабақтың соңы(4 мин) Бағалау. Қалыптастырушы «Үш шапалақ» әдісі арқылы бірін-бірі бағалау.

Жеке оқушыны карточка ішіндегі түрлі мадақтау сөздері арқылы бағалау.

Сабақтың соңында оқушылар «Ресторан»  әдісін  пайдаланып, кері  байланыс жасайды.

1. Мен тағы … тапсырыс берер едім

2. маған бәрінен ұнағаны…

3. менің асқазаным қорытты…

4. келесіде маған қосыңызшы…

Стикерлер
Кері байланыс Тапсырмалар орындау барысында үнемі кері байланыс орнатып отырамын.  Стикерлер
Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Денгейлік тапсырмалар  А.В.С тапсырмасы арқылы жұмыс жасатамын.    Топтық жұмыс оқушылардың өз білімдерін жоғарлатады. Әр оқушылардың түсінік денгейін анықтау мақсатында жеке тапсырмалар бердім. -Топтық жұмыстан кейін басбармақ арқылы бағалатамын;

-өзара- бірін-бірі бағалау;

Тапсырмалар орындау барысында  үнемі кері байланыс орнатып отырамын

– Сергіту жаттығуларын орындау;

– Техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау.

-Оқушылардың компьютер алдында дұрыс отыруын қадағалау;

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: топтық жұмыс

2: диалог арқылы оқушылар бір-бірімен ақпарат алмасты.

2: Деңгейлік тапсырмалар

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:Уақыт жетіспейді

2: Оқушылар белсенділігі

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?